Han hette Emil & jag ville stoppa ner honom i min väska.

Fredag. Hur skönt? SKÖNT! Jag bara älskar Fredagar. Känslan som fyller kroppen när man ställer sig i hissen & åker ner kan med ett ord beskrivas som ljuvlig! Om jag trivs på mitt jobb? Not so much.

Såg världens sötaste lilla unge på bussen hem. Ah jag lovar han var såå söt att jag ville stoppa ner honom i väskan & ta med honom hem! Jag tror att han hette Emil, han såg ut som en Emil. Satt & räckte tunga, gjorde grimaser & bara log så där ursött. En sån unge vill jag ha!
TICKTOCK.. haha..
Nu sitter jag här & bara tar det lugnt. Gött. Tittar på Idol. Linnea kickass! Jay var AWESOME! Lilla Olle gjorde mig besviken, tur att han är snygg då..
Nu tar vi en bild & sen sätter vi punkt.
Jag & min finafina familj i Orlando!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0