Åh NOSTALGI!

ÅH vilken nostalgi!
När jag var liten brukade jag få hyra film om helgen. Jag hyrde alltid samma film (filmer..). 'SkrikPatti' som mina föräldrar även kallat denna film. Tydligen skrek dom väldigt mkt i denna film. Var garanterat därför jag gillade den så. Skrikbarn som jag var! ( är? ).  Jag har sen jag blivit äldre letat febrilt efter denna film. Idag fann jag den.. förstår ni min lycka? Fanns visst 5 st & jag var givetvis tvungen att klicka hem dom allihopa. Skiterväljagi att jag är för gammal för tecknat.. det är ju nostalgi bigtime!
Såå nu hoppas jag bara på att dom är så bra som jag minns, har ju gått några år sedan sist..
Ni 80-talskids.. hade ni oxå dom här djuren? Jag hade. Fanns hus & grejor till. Det är alltså dom filmen är baserad på.
Åh man vet att man fyller gammal när man fylls av total nostalgiglädje av sånt här. Gammal & barnslig. I LIKE!
Om jag nu mot förmodan inte skulle gilla dessa filmer har jag ju min söta lillkusse ( & nä Mia det är inte du.. ) som jag kan ge bort dom till..

Kommentarer
Postat av: Linnea

Fråga gärna en fråga i min frågestund :D

2010-11-06 @ 10:21:11
URL: http://hhanssson.blogg.se/
Postat av: Misan

Japp dom ahde jag när jag var liten, hus och allt :)

2010-11-06 @ 17:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0