Viva La Vida and a Happy New Year!

God morgon. Eller säger man kanske God förmiddag? Jag somnade & vaknade med huvudvärk. Veckans tema verkar det som. Men inte deppar jag för det. Lite frukost & ett glas treo senare så är den borttrollad!

Idag är det alltså nyår. Men det tror jag att ni alla redan vet.. Jag tänkte börja min dag med att se färdigt första delen av min fantastiska dokumentär Auschwitz - The Nazis and the final solution. Skrämmande, men otroligt bra. Jag är ju lite fixerad vid just förintelsen. För att? Det är så sjukt overkligt att man har ( & fortfarande gör.. ) behandlat människor på det viset. Tänk vilken ren & skär ondska det finns i våran värld.
Efter att jag grottat ner mig i denna tragedi så tänkte jag ta tag i min dag. Duscha, fixa & gå ett ärende. Eg borde jag städa för jag trivs inte när det är så stökigt som det är här nu. Men det är faktiskt Nyårsafton, inte fasen kan man städa då. Nej det sparar jag till nästa år. Då j*klar ska jag skärpa till mig.
Visst är det härligt med ett nytt år. En ny clean start. En förhoppning om att detta året ska bli precis som man önskar.

Tänkte avsluta detta inlägg med en liten bild. Som jag som alltid slumpar fram, undrar vad det blir..? Sen ska jag som sagt bädda ner mig i soffan ett tag innan jag tar tag i denna dag!
2 skabbiga ungar på ett fancy hotellrum på Waldorf Astoria i NYC.
Detta är & förblir mitt finaste resminne någonsin.

Älskade älskade familj. Vad vore jag utan er? <3

Igår jagade min lillebror mig med snöbollar halva vägen hem på ett glashalt väglag.
Men, jag tycker om honom lika mkt för det!
Det är ju faktiskt för hans skull som jag plågade mig inte mindre än 3 ggr för att få Viva La Vida inristat på handleden!


Ännu en gång. Gott Nytt År på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0