Oh crappy old year.

Hej bloggen!
Nu var det fansfullt längesedan vi sågs. Så det kan gå va! Men nu tänker jag ta tag i dig igen. Eller iaf ge det ett försök.
Idag har jag shoppat. För att jag behövde det. Inte svårare än så. Jag behövde unna mig lite shopping helt enkelt. Efter det var jag & nyårshandlade med mina kussar. Hann även med att klämma en lunch med Mamma & Pappa idag. Mys.
Detta året har inte på ngt vis varit mitt år. Det har varit ett hårt år. Spec känslomässigt. Jag fick säga farväl till ngn jag tyckte så oerhört mkt om. & det har gjort ( & gör ) så otroligt ont i mig. När folk har pratat om brustna hjärtan har jag i min tysthet fnyst lite åt dom. SÅ jobbigt kan det väl inte vara? Men där fick jag. Rakt i planeten & rätt in i hjärtat. Jag grät. Jag grät till inga tårar fanns kvar. Jag grät för att någonstans känns det som att du dog. För på ett vis så gjorde du faktiskt det. Du dog i min värld.
& det gjorde så ont att jag på på fullaste allvar inte kunde förstå hur jag skulle orka mer. En kniv i hjärtat, hårt.
Tänk att man kunde sakna en människa man inte träffade så ofta så mkt? Jag säger då det. Den kärleken den kärleken.
Men nu tar jag nya tag. För jag vet att det är det enda rätta. Hur mkt jag än kan sakna dig ibland så kan det aldrig bli så.
Nu vill jag träffa min riktiga drömprins. Han som vill ha mig förevigt & föralltid precis som jag. Jag vill hitta ngn att flytta ihop med, skaffa barn med, bli gammal med. Ja helt enkelt, dela mitt liv med. Men allt det där kommer jag såklart inte att säga när jag väl är redo att ge mig ut på köttmarknaden igen. Tror att killar kan bli skrämda av sånt ;)
Nu har jag öppnat mitt hjärta. För dig bloggen. För er? Jag har inte orkat skriva detta tidigare. Det gjorde för ont.
Det gör det forfarande, men kanske inte på samma vis.
Nu lämnar vi det. Mina övriga tankar om allt sparar jag för mig själv.
Jag har även blivit uppsagd detta året. Woho! Look at me jag bara levererar good news! Nä, den där var väl inte heller så rolig. Även om jag faktiskt aldrig trivts på mitt jobb.
Så ni förstår kanske att år 2010 inte var mitt år? Men nu ska jag välja att se det positivt. 2011 kan ju inte bli sämre?
Jag ska låta hjärtat läka & ge mig ut i världen igen. Jag ska börja plugga. & jag ska förhoppningsvis hitta mig ett nytt jobb!
Jag ska leva livet för mig & bara se till mitt eget bästa. & såklart bry mig alldeles extramkt om dom jag tycker om. Dom som verkligen visat hur underbara dom är detta år! Finaste ni <3.
Sen blir det ju det gamla vanliga; bli nyttig, börja träna, sluta slösa så jävla mkt pengar and sooo on!
Nejmen ärligt sluta slösa pengar är ett måste. Funkar ju inte nu när man ska bli fattiglapp..!
Nu ska jag pälsa på mig min nya mössa & halsduk. Vandra hem till min fina familj & bli bjuden på räkor & bubbel. Lovely.
Imorron firas nyår lugnt & städat tillsammans med min allra käraste kusse & två till.
Kanske bloggar jag imorron, kanske gör jag det inte. Hur som helst så får ni få ( om jag ens har några läsare kvar ) ha ett underbart nyår & må nästa år bli det bästa någonsin! Det ska mitt bli. För trots all skit så löser det sig, det gör det alltid.
För det är jag FAN VÄRD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0