Jag glömde bort dig.

Jag glömde visst bort dig lite nu igen bloggen. Det blir så ibland. Man ska inte blogga bara för bloggandets skull, man ska blogga för att man känner för det. Vilket jag gör idag!
Veckan har gått åt till att jobba & stå på perrongen & frysa rumpan av sig medans man väntar på försenade & åter försenade tåg. Fint är det.. Jaja jag lyckas väl iaf plocka åt mig ett & annat "frikort". Det tackar vi för assholes!

Igår satt jag som jag brukar i tysta kupén när jag åkte hem. Där var allt annat än tyst. Jag satt först lugnt & fint & knep min käft men efter ett tag var jag tvungen att lägga mig i. Jag sa åt en tjej att jag tyckte det var respektlöst att inte vara just tyst.. då sa hon; "-På tal om respektlöst, håll käften!" Amen lilla lilla snorunge tänkte jag då.. & svarade med "-Du, håll käften själv". Nöjd.
Igårkväll hade jag & Pappa lite kvalitetstid. Vi åt thaimat, drack vin & bakade julgodis. Mys.
Ikväll kommer mina Darlin's hit. Jag ska bjuda dom på middag, för att dom är dom bästa! <3
Så nu ska jag ta & röja lite här.
"-Du är så söt så dig kommer man ihåg". Naw. Söte lille tanten då. TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0