Håll min hand för det är kallt.

Jag ser det snöar Jag ser det snöar.
Här i Skåneland har det minsann snöat i princip hela dagen. Mysigt. Dock ser jag inte framemot morgondagen & dess tåggissel. Jaja, den dagen den sorgen.
Idag har jag roat mig med att åka till Väla. Lite lustigt att vi valde att åka dit just denna dag kan man tycka. Men nu råkade det ju vara såhär att jag bestämde mig för att jag skulle få en fin väskai julklapp då jag fått 50% på valfri vara på Accent. Så ist för 1300 blev det 650 & jag fick en underbart fin väska som jag bara längtar efter att få använda. Underbart att få andas in äkta skinn för en väsknörd som mig! Fick även köpt mig en fin berlock till mitt Tomas Sabo armband, tack vare mitt presentkort som jag fick av mina Darlin's & Angelica. Världens sötaste lilla klänning från H&M fick oxå följa med mig hem. Den kostade 350 kr. Jag hade presentkort på 200, fick 100 av Mamma, så klänningen kostade mig alltså 50 kr. Lagom pris I must say!
Efter Väla körde vi ner & gick en kort liten runda på en julmarknad här i stan. Så otroligt mysigt det var med snön som dansade som ett vitt sken omkring oss.
Ja, det var väl min Söndag det. Bra dag. Nu ska jag bara fortsätta att mysa här hemma med en massa tända ljus.

Gårdagen med mina Darlin's var som det alltid är. Mys. Bobo hjälpte mig med att sätta upp en lampa & det blev så fint såå! Så det tackar jag för. Denna helgen som kommer tar vi uppehåll från varandra, haha, men nästa helg ses vi igen för lussebak. Är så glad för att vi har börjat umgås så mkt som vi gör. Fina människor.
Du. Min fina vän. Du ska veta att jag tänker på dig. Jag är ledsen för att jag inte "har tid med dig". Är uppbokad 2 helger i rad nu. Men jag hoppas att du vet att jag hade träffat dig om jag kunnat. Gett dig en kram & sagt att allt kommer att bli bra. För att du är en fin människa. En äkta människa. & såna människor kommer finna lyckan. Vare sig du tror det eller ej. Tills dess ska vi givetvis ses, dricka vin & kräka över det manliga släktet.
För just nu lever vi i världen "Vadfan ska vi med dom till?"

När snön faller kanske jag saknar någon ännu mer
för jag känner hur det värker i den lilla handen
när den går alldeles ensam utan någon som tar den i sin.

Kommentarer
Postat av: lina

allt bra?:)

2010-12-10 @ 18:21:48
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0