Psst.. I miss you.

Tisdag. Stressig dag på jobb. 20 min lunch, tack för den! Var hos en tant som tydligen varit helt borta på piller sist vi var där. "-Jag var helt borta". Haha. Stackars tanta. Idag kom vi såklart in & fick slita som djur..

"-Jag har saknat dig"
"-Jag har saknat dig med.
"-Har du verkligen haft tid till det?"

Söta små liv. Det är trots allt för deras skull jag gör detta ( & för att jag behöver pengar åffkårs.. )

Hade APT idag & därefter fick jag skjuts hem. Så otroligt skönt att slippa ta tåget för en gångs skull.

Annars?
Saknar som vanligt någon
eller något.
Men det där talar man inte högt om
känslor är tydligen alldeles livsfarliga.

Jag vill bara stå så där
på tå
för att nå upp
till dina läppar
som smakar
så där alldeles speciellt'
och underbart
Där vill jag stanna.


Nu ska jag snoka runt bland lite bloggar.



Jag i Ålabodarna i början av sommaren.
Varför är alla sommarminnen så vackra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0