Mot nya mål.

Sådärja. Då befinner man sig på en ny adress. Inget utav de vackra namn jag ville ha var lediga, så jag fick helt enkelt nöja mig med detta.


Dagen idag har varit en himla fin dag. Vid 13:45 tog jag & Mamma bussen in till Hbg. Där strosade vi runt ett tag. Fick med mig en grå kavaj, ett halsband, en söt topp & lite saker till hemmet. Sedan avslutade vi vår runda med att sätta oss på Olssons Skafferi, där vi åt världens godaste rätt, till det ett glas rött. Lite vardagslyx så där. Sedan gick vi till Knutan & tog bussen hem.

Nu sitter jag här. Ska snoka bland lite bloggar, sen ska jag nog ta & fixa lite här hemma. Måste hitta ngt gott att laga imorron oxå.

STÖR MIG på att det inte kommer upp ngn profilbild här, why man why? Får nog ta & mejla blogg.se

Hade tänkt mig denna;


GODKÄND?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0