Minnen från en balkong.

Så har man överlevt ännu en arbetsdag. Hurra! Jag är så där trött igen nu. Ni vet när man går runt & känner sig som en urvriden trasa hela tiden.. Det tog mig en dag att bli så där igen.
Har därför inte roat mig med allt för mkt sedan jag kom hem. Jo, en sak har jag allt gjort. Ska ta & fortsätta lite med det sen. Men först ska jag måla färdigt mina naglar & kika lite på en film. Relaxa lite som man säger.

"-Åh. Jag hade tur som fick fortsätta att ha dig kvar.
Jag har saknat dig".
Ny dag. Ny söt tant.

Annars? Not much. Huvudvärken ligger & hamrar lite lätt varje dag. Kanske dags att ta tag i det där på riktigt en dag.. Men, man är ju som man är..
Regnet har öst ner hela dagen, förhöjer inte livsglädjen direkt.
Blöt & kall långt in där hjärtat bor.

Jag önskar att jag skulle ha ngt juicy att berätta för er idag. Men så är inte fallet, & kommer nog inte heller att så vara en tid framöver. Jag lägger all min kraft på att orka. Det lilla jag har kvar spar jag åt mig själv..

Nej, dags att fortsätta med mitt.



Frukostutsikt från vår balkong på Corfu.
Får mig att längta tillbaka till en degig bulle med ost & en kopp
plattekaffe till det. Ljuva semestermorgon då hela dagen låg framför en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0