Jag säger bara sanningen.

Idag sade jag som det var. Jag är fed up. Så långt in i hjärtat & själen fed up. Jag vet att det bara är jag själv som kan göra ngt åt det. Tro mig, jag ska. Men jag behöver inte ert tjat eller gnat för det. Hur som helst så var det himla skönt att få säga rakt ut hur man känner. Än mer skönt att hon faktiskt förstod mig. Det kan vara trixigt sånt där.
Nu hoppas jag att folk kan respektera det & lämna mig ifred. Annars får jag helt enkelt se till att få dom att göra det.

"-Du ser bra ut, du har fått färg". Tack söta lilla tant. Det är trots allt tack vare dom man orkar..

Var helt okej att kliva upp imorse. Somnade inte ens på tåget dit. Det gjorde jag dock på väg hem. Satt & nickade till både en & fyra ggr.
Hoppas på att få sova bättre inatt. Trött på att ligga & vända & vrida.

Just nu håller jag på att tvätta. Ska snart ner & hänga upp det sista. Men först ska jag ta ut en gratäng ur ugnen & gå ner & kasta sopor. Oh what a joyfull life..!


Countdown.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0