Good day with J.

Torsdag. Det innebär alltså att det är Fredag imorron, ljuvligt!
Idag blev jag faktiskt glad när jag såg vem jag skulle få jobba med. Hur ofta händer det när man inte går med ordinarie? Jag & J hade en bra dag & det var skönt att få snacka med någon som förstår precis vad man känner & hur man tycker & tänker. Gonna' miss him!

Hade som vanligt huvudvärk idag. Har försökt att låta bli att ta ngt för det. Men idag fick det bli ett glas treo, vilket faktiskt hjälpte. Nu hoppas hoppas hoppas jag att den håller sig borta.

Imorgon ska jag jobba med en ny tjej. Håller tummarna för att hon är okej. Men, jag är så van vid att gå med nytt folk nu att det käns som att det kvittar..


Ni vet hur jag är
Jag vill skriva vackra rader
om fina sagor jag upplever
men ibland har man inga ord som räcker till
& ibland så finns det helt enkelt ingen vacker saga att berätta om.


Nu ska jag titta på CSI, sen blir det min vanliga avslutning på dagen.



Jag spänner fläsket på stranden. Det är viktigt att man inte bränner
skallen. Därav min fina bandana.
Det här är iallafall sommar. Vacker grekisk sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0