En annan värld, en annan tid.

Såja, då har jag lekt mobillärare åt Pappa igen. Haha. Stackarn har det inte lätt med sin touch-mobil. Tur då att jag har en exakt likadan så att jag kan guida honom.
Andra otroligt viktiga saker som jag har roat mig med idag är:
  • Gymmat, ökade några vikter & körde lite extra på rodden. Bara så att ni vet liksom..
  • Körde in om Familjen och hämtade upp lite kryddor jag glömt i frysen där.
  • Skurat badkaret & kaklet omkring, samt städat vasken & toaletten.
  • Städat till mina stackars fiskar. Det är är verkligen tid att köpa lite nytt till dom nu så jag kan köra en storrengöring, stackarna.
  • Bakat negerbollar, JO JAG FÅR SÄGA SÅ. Det heter så!
  • Pluggat.
  • Absolut INTE beställt ngt från H&M....
Nu sitter jag här & tittar på dom dumma Plastikturisterna, det varvar jag med att plugga i pausen. Spyr på detta pluggande snart. Denna kurs är bara såå dryg & det känns som att det jag läser bara rinner ur mig igen.
Kvällen ska väl fortsätta att spenderas här.
Imorron fortsätter pluggandet. Kanske lyxar jag till det med en städning också. Jag hoppas åtminstone på att Jag & Pappa kommer iväg till Tullstorp. Jag behöver lite nya blommor till balkongen & så är det ju alltid trevligt med en liten utflykt.
Måste även se till att ringa min praktikplats, då jag inte fått något schema än. Kan vara ganska bra att ha ett sånt menar jag..
Alltså, ärligt talat. Vilket höstväder det har varit idag. Deprimerande.. Jag vill inte ha höst. Jag vill ha detta..
Exakt så här skulle jag vilja gå klädd nu. Jeansshorts & skira toppar,
flipflop på fötterna & solglasögon på nosen.
Den är miljön hade jag minsann inte heller tackat nej till.
Key West, denna underbara lilla plats. Lite som en annan värld,
en annan tid.
DET hade jag önskat mig nu.
Men okej, jag nöjer mig med att kunna gå klädd så där..

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Jag skulle ju aldrig plocka rabattblommor som påskblommor eller va de heter, du vet de där gula? Såna skulle jag ju aldrig plocka men blommor som växer på träd och så dom plockar jag ;D Doftar underbart :D

2011-05-04 @ 11:14:46
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0