Godmorgon Världen!

Godmorgon världen. Det har gått ungefär en vecka sedan jag skrev här sist. Har jag verkligen varit så upptagem denna veckan? Jo, förvisso har jag varit mer upptagen än vad jag brukar vara, men det hela har mest handlat om att jag inte har känt för att skriva något här. Det har helt enkelt inte känts som att jag har haft något vettigt att delge er.

Min första vecka är nu avklarad, och jag kunde helt ärligt inte ha hamnat på ett bättre ställe. Helt fantastiskt. Jag känner mig så välkommen och trivs verkligen hur bra som helst där. Sen skadar det inte att saker & ting verkar gå som jag vill.
Jo, jag pratar såklart om min praktik.
Jag ska erkänna att jag var lite rädd inför denna praktik, eller kanske mycket. Rädd för att det inte skulle vara så där som jag hade förväntat mig, rädd för att jag inte skulle kunna klara av det. Och så blev allt så bra.
Visst är det mycket att ta in i början, men så är det ju för alla? Och bit för bit faller allt på plats.
Kanske kan jag ha råd med min lilla hund till hösten?

Annars? Idag är det Lördag, men det antar jag att ni redan vet? Blir till att fira den med lite Eurovision hemma hos Sofia. Jag är ju inte världens största Eurovision fan, men det är ju alltid skoj att umgås? Sen känns det lite som ett måste att se skiten..
Innan kvällen får jag se vad som händer. Jag borde städa, så jag hoppas att jag tar tag i det. Kanske blir det även en sväng i stan om Kusse fortfarande vill det.
Time will tell.
Nu ska jag ta & kasta in mig själv i duschen, men jag tänkte ta & bjuda er på en bild, bara för att..
Ett gäng tjejer på en fest för ngt år sedan. Några utav dessa ska jag
träffa ikväll. Fina tjejer är det allt.

Kommentarer
Postat av: lovisa

SV: ahha jo precos:d

2011-05-14 @ 11:43:43
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sugen på tandblekning?

Tävla om det i min blogg!



http://photonerden.se/2011/may/tavla-om-tandblekning.html#comment



(Ursäktar om du inte tycker om "reklam")

2011-05-14 @ 20:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0