Vart tog kärringen vägen?

Min lediga dag idag. Jisses vilken sjusovare jag har gått & blivit. Innan sov jag inte en minut längre än till 08.. Idag tvingade jag upp mig själv kl 10:20, annars hade jag nog lätt kunnat sova bort hela förmiddagen.
Skulle egentligen tvättat i morse, men det orkade jag såklart inte. What's happening with me, är jag inte kärring längre?
Sitter & väntar på att min nybakade pizza ska svalna lite så att jag kan trycka i mig den, såå hungrig!
Mina skor har kommit, eller kommer senare idag, wihoo! Tyvärr hinner jag inte hämta ut dom idag, men i morgon så. Snacka om snabb leverans!
Senare idag blir det som sagt fika med Mazarin & Johan, i Malmoe! Det enda bra från mitt förra jobb är dom 2. Då speciellt min fina Mazarin, bästa!
Funderar på om jag ska åka in lite tidigare, så jag kan hinna glo i ngn affär.. hmm.. time will tell!
Jodå. Det är verkligen så världsliga problem man har..
Jag & Hoochie på morgonen innan vår avresa. Världens dyraste frulle, check!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0