Vansinnig!

När jag vaknar & himlen grå & regnet faller. Så tycks det fortsätta hela dagen. Typiskt. Just idag vill jag verkligen inte ha regn. Men såklart får man inte som man vill & jag får väl se fram emot att cykla runt som en dränkt katt ikväll. Får väl passa på att njuta extra mycket av att bara vara inne de timmar som kvarstår innan jobb.
Typiskt också att väderprognosen för de kommande dagarna ser ut som idag. Regn regn & åter regn. Men det är klart, det är ju Karneval i stan, så varför inte?
Happy Lotta idag? Hmm nej bara lite negativ..
Igår var iaf en mkt fin dag. En utav de bästa på länge. Love my M&J! Dom är så fina. Vi började kvällen med att springa några snabba varv i 2 affärer, sen kom Johan & vi gick & satte oss & åt på Koi. Jag åt dumplings & det var så himla gott. Efter det var vi sugna på något sött så då gick Mazarin inom Espresso House & handlade med sig lite gott & jag & Johan köpte oss vars en glass. Sen satte vi oss på "trappan" på Stortorget & sen satt vi bara där i någon timme & snackade skit & en del annat smask ;). Haha herregud! Inte undra på att hela "trappan" var tom efter ett tag.. Men det är fint med såna vänner, vänner som man verkligen kan prata med allt om.
Gick igenom sms vi fått, garvade & förundrades över hur killar fungerar ( som vi alltid gör.. ).
Kom även förbi världens märkligaste man & vi körde big time ignore på honom..
"-Du pratar svenska va?
-Do you speak English?"
"-No, sorry".
Vi trodde att vi kört bästa dissen men plötsligt gapar Mazarin om att han kommer igen. Inte en chans sa jag & Johan. Men joho..
Johan stirrade rakt ut i luften, Jag körde handen för huvudet & Mazarin kastade sig ner på min väska som sen vibrerade av hennes garv.
"-Excuse me,
Ooh, someone is crying.." & sen gick han.
& nog grät hon allt, hon grät av skratt.
Svårt att återberätta men det va så där skoj som det bara kan bli ibland. Ni vet när man skrattar så att man får magknip. Efter några timmar bröt vi upp. Mazarin hoppade på sin buss & jag & Johan sprang till vårt försenade tåg. Efter en stunds väntan rullade vi dock iväg.
& det var den fina kvällen tillsammans med dom <3.
Nu är jag VANSINNIG för att det regnar. För att det är inte lite det regnar. Det VRÄKER fan ner. AAAAAAAAAHHH!
Så jag drömmer mig bort med denna bild. För det får man göra ibland, drömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0