Må ni lida.

Fredag. Det har regnat i princip hela dagen. Jag har jobbat & haft en bra dag. Fått sån där fin uppskattning som värmer lite extra i hjärtat. Efter jobb körde jag & hämtade mina skor, passade även på att hyra film. Tyckte att det var en passande sysselsättning för kvällen..
Börjar jobba 07:15 i morgon, så en lugn kväll är precis vad jag behöver. Nu har jag bara lite beslutsångest ang vilken av filmerna jag ska se, för en gångs skull verkar alla 3 vara riktigt bra.. Får se om jag säger detsamma efter att ha sett dom.. Stora problem som vanligt!
Igår skedde det en olycka här i stan. Det äcklar mig hur folk beter sig & jag hoppas att ni har bilden brännande innanför era ögonlock resten av ert liv, att ni inte kan ta ett steg utan att påminnas om det fruktansvärda ni gjorde, att ni lider av sömnsvårighet för att ni tänker på de nära & kära som ni förstört en del av livet för. Svin rent ut sagt!
Nu ska jag ta & välja film; ElleBelleBi..

För att avrunda mitt hatiska inlägg lite fint slänger jag upp en bild på en utav mina nya sovrumslampor.. Fin va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0