It is time for you to let go.

If she was away you could do anything
You'll learn how to fly even If you don't try..


Tänker på "erbjudanden" jag fått av killar som har flickvänner. Tänker på vilka svin dom är. Tänker på hur jag trots allt tyckt att det var lite skoj. Tänker på hur dum jag är. Tänker på att jag säkert kommer att vara lika dum igen..


It is time for you to let go..


Tänker på när du efteråt frågade mig om jag grät. Nej jag grät inte då men om jag hade vetat vad som skulle hända så där längre fram så hade jag kanske gjort det. Gråtit för att det hände och gråtit för att det var det vackraste som hänt mig..


Men jag måste komma över dig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0