Expect the unexpected.

KarnevalsFredagen slutade oväntat , men bra. Kvällen innan, hemma hos Kusse var himla trevlig, så där som det brukar vara innan man beger sig ut. När vi sedan väl kom ner i stan så tappade jag gnistan helt. På väg ut & på väg hem från Speakers så stöter jag på 3 tjejer från mitt jobb, som tycker att jag gått kan följa med dom ist för att dra hem. Sagt & gjort. Hade sen en finfin kväll tillsammans med dom. Med mycket skratt & dans, precis så där som det ska vara.
Skoj att hänga med lite nytt folk. Himla fina tjejer det där. Om ni bara visste hur glad jag är att jag fick min praktikplats just där!
Landade inte på kudden förrän kl var 04:30, olikt för att vara mig, men så värt!
Idag har jag mest segat runt, försökt jaga tag i folk, men jag vet inte jag, folk tycks inte riktigt vilja ha med mig att göra?
Hade iaf om en stund tänkt bege mig hem till Sofia för lite drinks, eller vin för mig då, sen blir det väl Karnevalen skulle jag kunna tro? Om inte Farmor tappar gnistan innan dess vill säga..
Langos vill jag iaf ha, LANGOS! Det var de jag skulle gå & köpa innan jag skulle bege mig hem igår, men så blev det ju inte.
Nej dags att byta om, mjukiskläder funkar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0