Det är så jag säger det.

Fikan i Hbg blev till ett glas rött & en halv pizza. Gudomligt gott & så himla trevligt. Jag Älskar Hbg! Satt ute & solen sken på oss. Det är så jag vill ha det. Det är de där lilla enkla som jag kallar för livet.
Sen var minsann Kusse generös & bjöd mig på det hela, jag ville ge pengar men hon sa nej, sötaste hon.
Satt & blev lite avis på tjejerna när dom satt & planerade inför Robyn på Tisdag, jag vill ju oxå.. Men jag får helt enkelt skylla mig själv som inte bokade, dessutom jobbar jag..
Jag önskar dom iaf en underbar kväll & ett speciellt lycka till vad gäller Marre & tiden, samt pakten, ser fram emot att höra hur det gick ;)
Hur som helst så var det en himla trevlig em. Det trodde jag inte när jag i morse vaknade av att det regnade ute och hela dagen tycktes bli grå..
Nej nu ska jag gå ut och fixa till chokladdoppade jordgubbar, bara till mig själv, bara för att.. Sen blir det soffläge resten av kvällen, men det är okej för mig.


Kommentarer
Postat av: Hugoellen

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2011-10-19 @ 10:09:21
URL: http://hugoellen.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0