Check Me Out!

Hyfsat störigt att mitt inlägg med mina nya skor är kommenterat med att de skorna finns för 399 kr på Stadium Outlet i Lödde. Speciellt då jag redan använt mina. Suck alltså! Dessa I-lands problem.
Idag är jag som sagt ledig. Sjusovare som jag är så slog jag inte upp mina ögon förrän en stund innan kl tio. Nu har jag ätit frukost & sitter & tittar på Våra Bästa År, man bara måste älska det programmet! När det är slut hade jag tänkt hoppa i bikinin & gå ut & sätta mig på balkongen ett tag, det gäller att passa på medan man kan!
Annars ska jag nog inte göra så mkt, jo såklart till Malmö i em, men innan det.
Skoj ska det bli med Malmö iaf, älskar att hänga med mina exSodexare!
Ja det var väl det va?
Snygg färg huh? Tycker namnet på lacket är riktigt passande, för dom är ju svåra att missa! ;)
För övrigt så längtar jag till nästa vecka. Då kommer mina släktingar från Sthlm ner. D v s min sötaste lilla kusin Michaela, och för att göra hela saken bättre så jobbar jag endast 3 dagar den veckan.. Hur bra tajmat? Jag har alltså mkt tid över för att hänga med lillan. Hade täntk låna henne en dag. Då ska hon få följa med mig hem & se hur jag bor, sen tänkte jag att vi kunde gå ner i stan & fikat, & kanske får hon en liten sak också, det måste hon ju nästan ha :)
Sist jag var uppe hos dom så var hon lite fundersam över det där med att jag bodde själv, mest undrade hon vilken färg mitt hus hade.. så det ska hon såklart få se! :)
Saknar att ha dom nära, men det gör det också mkt roligare när man väl ses!
Nej nu ska jag slänga ut mig själv på balkongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0