Let me tell you.

Ja jag vet att vissa av er har varit nyfikna på vad det var jag skulle idag. I'm gonna' tell you.. Jag var på en arbetsintervju. Så, nu vet ni. Nu ska ni helt enkelt bara hålla era tummar för att jag får det. Om inte så är det inte så mycket att göra åt det, det kommer nya jobb. Men som sagt, håll gärna era tummar för mig!
Nu ska jag se färdigt Svensk Maffia som jag tittade på i förmiddags, sen får jag nog se till att fixa lite här hemma.. dammsuga kanske?
Hoppla! En ganska gammal bild på mig. I min förra lya, min fina
lilla etta. Här är jag kortklippt efter att haft extensions som förstörde
mitt hår alldeles. Förfest är det här, det är jag & Hoochie som ska ut
& göra Hbg osäkert.. good old times..!

Kommentarer
Postat av: ELIN

sv; nu var du allt lite vrång ..



vad var det för jobb? =)

2011-02-11 @ 16:36:33
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: ELIN

sv; Ah =) min syster är personligassistent =)



hahanej ja gav upp russinen efter ett tag.. hos dig?

2011-02-11 @ 17:05:29
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0