En sten lyftes bort.

Plugg plugg plugg & så ett samtal & en intresseanmälan, det är vad min dag bestått utav. Nu behöver jag ett break så jag cyklar hem till Familjen & stannar där fram till träningen.
Fortsätter plugget i morron då jag även måste besöka Bibblan, mitt nya favvoplejs.
Idag lyftes en sten från mitt hjärta. Att veta är alltid det bästa, oavsett hur det går. Jag tror på dig & du kommer att göra ngt bra utav detta.
Har även haft ett givande samtal på FB-chatten, faktiskt. Denna ggn ska jag nog faktiskt höra av mig. Varför inte liksom? Ett glas med en trevlig människa är väl inget att skita på sig för?
Tänk alltså att det faktiskt finns män som har den totala insikten om hur dom faktiskt är. Det är skönt & ger mig lite hopp.
Sen är det alltid trevligt med lite komplimanger, det behövde jag idag. Så tack till dig. Ibland gör så lite så mkt.
Nej nu ska jag bädda rent & hoppa i träningskläderna.
Slänger upp en bild från helgen..
Jag & Fliin!

Kommentarer
Postat av: Yasmine

okej, ska du också få börja leva på soc eller?

Jag tycker att dom fortfarande bara är till problem.

2011-02-07 @ 17:28:25
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0