En titt i backspegeln.

Så går vi tillbaka lite i tiden igen..

Slut på ensamheten för idag.

Yeah. Min ensamma kväll är över. Har precis haft ett fint samtal med minHoochie.. gud vad jag saknar det lilla barnet. Längtar redan tills vi ska ses. Hon, jag & Elin.. mina Boten Anna grrls.. ;)

Fick även ett sms från A. Så nu slipper jag spendera kvällen ensammen. Hon & dogge ska cykla hit & ha filmkväll med mig. Ingen kille som kan pilla mig i håret direkt, men dock.. en vän.

Så nu ska jag slänga i mig en tallrik müsli & röja lite här.
Me and A för något år sedan, kanske 1,5?
Den där kvällen då jag mötte röda skor..
/ För 3 år sedan umgicks jag & A ganska så mkt. Nu hörs vi nästan aldrig mer. Men jag antar att det är som med kläder, att vissa vänner växer man ur, eller ifrån.. Det är synd när det blir så, men det blir alltid så utav en anledning. Det passade kanske aldrig från början?
Jag, Hoochie & Elin ses aldrig heller längre. Knappt att jag & Hoochie ses nuförtiden. Ibland inbillar jag mig att den där resan har påverkat vår vänskap, för jag känner att det är inte som förr. Jag vill att det ska vara som det var innan.. & jag hoppas att jag bara inbillar mig..
Vad gäller "röda skor" så tror jag att han är den första killen som jag verkligen ångrar att jag lät gå. Han var precis min typ utav kille till det yttre, men jag hängde upp mig på hans röda skor. Hur sjuk får man bli? Detta ledde till att vi knappt sågs & när vi väl gjorde det så var allt försent & det rann ut i sanden, eller ska man säga havet. För ironiskt nog var detta en kille som sist jag hörde ngt från honom jobbade på en båt & befann sig ute till sjöss. Vart han kom ifrån? GBG såklart! Just det, han hade inte bara ett fint yttre, jag tror minsann bestämt att han var än finare på insidan.. Ni vet en sån där tuff kille med fint inre, dom finns faktiskt..
Nåja. Nog med nostalgi för nu..

Kommentarer
Postat av: Nathalie - mamma

Du är 27 år gammal, se till att väx till dig vännen. Jag förstår att du är hatisk emot Michaela Veritas, olagligt att se ut som dig.



Puss & kram

2011-08-09 @ 19:45:36
URL: http://citymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0