Smurfrave!

Såja. Då har jag för andra ggn denna dag varit nere och ringt på min granne. Herregud säger jag bara!
"-Men vi skruvar ner efter tio". Okej kl är efter elva nu, kallar du det nedskruvat så vill jag fasen inte veta hur högt du spelar "normalt".
"-Ja jag jobbar som dj så jag vet hur det är". Okej du jobbar som dj så du vet hur det är att kliva upp kl 06 en Lördag? Knappast. Nu jobbar jag förstås inte i morgon, men jag vill fasen kunna sova nu iaf. Jag är trött och jag ska upp hyfsat i tid i morgon igen.
Nu har han fått tre chanser, en gång till och jag kommer prata med min hyresvärd, vilket jag även informerade idiotdj'n om!
Jag tror han hatar mig nu. But I couldn't care less. Jag är faktiskt inte typen som orkar lägga energi och reta mig på mina grannar. Men alla har vi vår gräns, min går lite innan hela sovrummet skakar till dåligt jävla Smurfrave.


Inte alla som får se mig i pyamas o håret på ända så där, bara det säger en hel del om min ilska..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0