Sjukhusbesök & irritation.

Här sitter jag & är irriterad över att jag inte kan logga in på Arena. Det fungerade utan minsta lilla problem i morse, men nu? Icke sa Nicke! Så VANSINNIGT irriterande då jag behöver komma åt ett dokument där, ett dokument som skulle underlätta mitt provplugg en aning. Aja, nu får jag försöka lösa det på annat vis & om inte skitarenan fungerar tills imorron så blir jag tvungen att besöka Komvux, igen.. Kan ju tilläggas att jag nyss kom därifrån, så det känns hyfsat störigt att jag inte visste om det då.. Känner för att säga en massa fula ord nu men jag låter bli..
Har även hunnit med att följa med Kusse till Sjukhuset i Lund idag, snäll man är va? Men sen så gillar jag ju sjukhus, ja alltså inte så att jag hade velat bli inlagd eller ngt, men att vara på besök där. Det är lite spännande & jag känner mig på ett sjukt sätt hemma. Jag är knäpp jag vet!
Nej nu ska jag försöka att ett varv till provet, utan den hjälp jag hade behövt.. SUCK!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Fick du någon hjälp av GUD, eller måste du även i fortsättningen lita på dig själv?

2011-05-02 @ 13:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0