My fab life!

Tänkte att ni kanske ville veta vad för otroligt viktiga saker jag har gjort idag? Som igår menar jag..
  • Fått tag i min apu-plats. Nu vet jag åtminstone var jag ska ta vägen på Måndag morgon..
  • Ringt min fina Mormor.
  • Dammat.
  • Bäddat rent i sängen.
  • PLUGGAT. Men det fattade ni nog redan..
  • Spelat tetris.. HIMLA viktigt!
  • Kollat in Arena ett antal ggr för att se om folk för en gångs skull engagerat sig lite. HAHAHAHA. Vad trodde jag liksom? Herregud!
  • Vattnat en blomma & plockat bort lite vissna blommor från balkongen.
JAG VET. NI BEHÖVER INTE SÄGA DET. MITT LIV ÄR BARA SÅÅÅÅÅ FAB!
Nu ska jag spela ett varv Tetris igen. Sen ringa Kusse. O r k a r  i n t e  p l u g g a  m e r  i d a g.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0