& ibland så dör jag litegrann.

Tittade nyss på Greys. Åh herregud. Mina ögon tårades & mitt hjärta brast. Tänk att ett teveprogram kan vara så bra, att ett teveprogram kan beröra en så långt in i själen.

Jag grät
jag grät för att det var sorgligt
men mest grät jag nog för att jag undrade om det där någonsin är jag
Kommer någon att vänta på mig så där som bara en älskande gör
kommer någon att stryka mitt ansikte och känna igen varje liten linje
varje rynka
varje skrattgrop
varje liten sak som gör mig till mig
Varje liten sak som du älskar mig för
för att det är jag
precis så som jag är
Jag tänker mycket på kärleken
på den som var
eller på den som jag trodde var
Mitt hjärta det gör ofta ont nu
små situationer sticker till
och den där känslan kommer
Man blir nästan förlamad
Det är då jag tänker
på dig
på hur mycket jag saknar dig
Men mest så saknar jag nog att ha någon
och det är då jag blir livrädd
För kommer jag någonsin att finna någon igen?


& ensamheten dödar mig.

Kommentarer
Postat av: shakke

Ja jag skriver recensioner på ciao.se :P Tjänar dock inte lika mycket som jag gjorde innan men de är bättre än inget!:)

2011-05-05 @ 11:30:38
URL: http://letmeguess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0