Hösten är här.

Hösten är här. Jorå. Enligt min mobil så var det när jag klev upp ca en grad ute & max temperaturen ska bli 9 grader idag. Känns väl underbart härligt va? För ett par dagar sen gick man sommarklädd & nu ska man behöva plocka fram höstjackan igen.. Tittar man ut så kan man tro att det är så där varmt & skönt fortfarande, men låt er inte luras.. Huu.
Det är bra mkt enklare att vänja sig när värmen slår på än när kylan gör det. Jag hatar kyla.
Jag vill ha ljumma vårvindar
sol i ögonen
Fräknar på nosen
& bara ben.
Iofs är det bara "bra" för min del om vädret är lite halvtaskigt, då blir det nämligen lättare att sitta instängd. Det blir så lätt att man får för sig att man bara MÅSTE sitta ute på balkongen i flera timmar annars.. Om det bara vore så att jag pluggade därute så vore det ju helt okej, men det gör jag alltså inte då.
Nu ska jag ta tag i lite saker här. Hade tänkt mig städa till fiskarna, göra ett inlägg på arena, läsa lite till provet & sen kör jag ett varv på gymmet.
Men först får jag ta & snygga till mig en aning.

Kommentarer
Postat av: Hannah

haha ja vädret är hemskt nu!

2011-05-03 @ 10:16:01
URL: http://finest.se/lillan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0