Sköna Maj Välkommen!

1 Maj. Jag har nyss förflyttat mig från soffan in till min säng. Det har varit en sån dag. Inte för att jag har varit tvungen till det, utan helt enkelt för att jag velat det. Jag behöver såna dagar ibland. En dag då man bara kan göra precis ingenting alls. Passar bra inför veckan som kommer, då blir det nämligen sjukt mkt plugg för min del som gäller.
Fick bara lite lätt ångest när jag såg solen skina utanför mina fönster & jag ska erkänna att jag enbart tyckte att det var skönt när regnet började att falla. Eller ska jag kanske säga isbitarna? För jo, ett tag regnade det minsann is..
För det ska väl erkännas att en innedag är bra mycket mer mysig och tillåten när regnet faller..
För övrigt hade jag en fin Valborg. Som alltid när jag spenderar tid nere hos mina favoriter. Det kan liksom inte sägas nog. Dom är bäst! Det bjöds på smörgåstårta & sen var det såklart vin. Mouserande för mig, fin tjej som man är..
Som det så ofta blir när vi ses nuförtiden så snackade vi Rhodos. Carro är så söt & har redan skrivit packlista & igår delade vi upp vad vi ska ta med oss. Söta lilla skitungen alltså!
Tog ett varv på stan också. Hann även med att få panik över vart mina pengar tagit vägen. NU är det fanimej jag som tar & skärper mig!
Bra då att Carro känner bartendern på ett av ställena här i stan, slapp man iaf betala för en cider.. det gillar snåleLotta.. haha.
Nej vet ni vad, nu ska jag titta på ett avsnitt BB & sen GG ( Lycka..! ) & sen är det ju BB-final.. Hoppas att Sonia åker!
Bjuder på en bild på mig igår. Lite lagom EGO så där.
Jag i min nya fina skjorta från H&M. Som är så himmelens mjuk
& skön. Synd bara att det är en trådjäkel som riskrerar att skapa
ett stort hål på armen. Ska man egentligen tåla det? Att den är sån
redan när man köper den menar jag? Såg det igår när jag var nere hos
C&B.. SJUKT störigt! Får nog be Mormor ta en titt på den.
& se där, då fick vi till Dagens I-lands problem också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0