Livet var fullkomligt.

Lördag. Ska spendera dagen med att storstäda & sen plugga lite. Woho? Men ikväll tänker jag iaf fira att jag har varit så duktig med att gå ut & äta med mina fina Angelicor & Coffe. Det ser jag fram emot. Längesedan vi träffades allihop nu. Mysmys.

Igår var jag som sagt i stan. På jakt efter en klänning. Det slutade med att jag kom hem med ett par skor.. Hah. Bra där Lotta! Men till mitt försvar så var det ett par sjukt snygga vårskor.. så nu fattas bara själva våren..
Nu får jag absolut inte gå ner i stan innan vi åker till Sthlm, för som vi kan se så klarar jag inte riktigt av att hålla det där med köpstopp va..
Tittade på cykel gjorde jag också, hittade faktiskt en som jag tror att jag ska slå till på, men jag vill bort till en till cykelhandlare innan jag verkligen slår till. Så vi får helt enkelt se hur det blir på Måndag. Hur som helst så måste jag ju ha en ny cykel.
På kvällen var jag nere hos C&B. Det var mys, trots att lilla Caroline visade sig vara sjuk, stackarn. Jag hoppas att du kryar på dig & mår bättre snart mitt hjärta!
Idag har jag satt Kusse i arbete. Hon ska fortsätta jakten på klänning åt mig. Man kan ju säga att jag har blivit lite besatt av den..
Så nu håller vi tummarna för att hon ska finna den åt mig!
Nej dags för mig att ta tag i denna dag!
Njuter av livet på Key West.
Jag lovar, just i den där stunden i den där hängmattan med solen
som sken & vinden som fläktade
Då var livet fullkomligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0