Törnrosa.

Har haft en bra dag. Förutom nu på kvällen kanske.. Att packa är verkligen inte min grej.. suck. Menmen nu är det gjort & resväskan står sprängfylld i sovrummet & väntar på att stängas. Jag tycker nästan såna här resor är jobbigare att packa till än när man ska utomlands..

Nu väntar jag på att mina naglar ska torka, sen blir det till att diska undan & sen hade jag tänkt hoppa in i duschen, eftersom att jag inte kommer orka ta en dusch imorronbitti innan vi åker.. Ja, bara så att ni vet då.
Köpte en ny bodyscrub från Kings&Queens idag; Vanilla/Pear. Doftar ljuuuuvligt! Så den ska jag skrubba sönder kroppen med idag.
Efter duschen blir det BB & sen sova, man ska ju upp tidigt imorron va..
Idag har återigen varit en sån där bra dag. Jag åkte som sagt med Pappa till Hbg. Där satt vi först en stund i solen & bara njöt av det underbara vädret. Sen gick Pappa på möte & jag sprang lite snabbt i affärer. Sen gick jag & satte mig på en bänk i solen & väntade  på Pappa. När han kom gick vi & fikade på mysiga Fahlmans, en kaffe & en snordyr räkmacka.. tack kära Pappa!
När vi kom hem blev det bestämt att jag & Lillebror skulle laga mat. Åkte ut på Coop & handlade till detta. & GUD vad gott det HADE kunnat bli, om nu inte det vore för att jag & Lillebror tog 1,5 dl ren kycklingfond, när det skulle vara kycklingbuljong.. fattar ni vad salt det blev eller? Så nu dricks det vatten för fulla muggar här hemma..
Haha, såå typiskt när vi för EN GÅNGS SKULL får för oss att göra en sån grej. Har nog aldrig hänt förr..
Nej vet ni vad, dags för mig att ta tag i detta & avsluta denna kväll.
Trötta kids.. haha. Så här vacker är man alltså när man sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0