Me and my beautiful A's.

Hade tänkt sätta mig och plugga lite Folkhälsa, men då jag upptäckte att vi visst har en skrivning i Vård & Omsorg om 2 veckor så tror jag att det är bättre att jag sätter mig & pluggar den kursen istället. Om 2 veckor råkar det även vara den veckan jag befinner mig i Sthlm, så jag får nog ta & mejla min lärare. För såvida hon inte lägger det provet på Måndagen eller Tisdagen så blir det lite svårt för mig att göra det..
Tänk va, imorron om två veckor är jag på väg dit. Till min älskade huvudstad! Gud vad jag längtar. I LOVE STHLM!
Om en vecka får jag min semestersättning. Woho! & sen den 25, eller var det 27 får jag lite lön. Woho igen!
Fördelen med att jobba som jag gör nu är att man har inte tid att slösa så mkt pengar. Förra månaden hade jag en hel del utgifter; räkningar, frissan, mina svinsnygga stövlar som gick på 1300, 2000 kr till resan and so on. MEN, trots det så har jag lyckats spara undan en slant. Det är himla bra tycker jag!
Nej nu ska jag sluta med att sitta här & fördriva tiden. PLUGGA LOTTA PLUGGA!
Checka in denna gamla godingen. Den måste vara minst 4 år gammal?
Me and my beautiful A's. Klickad av mästerfotografen C.
Saknar oss när jag ser denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0