Hej Vår!

Hej Vår! För visst ser det ut att vara vår där utanför fönstret? Idag har Pappa frågat mig om jag vill följa med honom till Hbg. Ingen aning om vad han ska göra där, men varför inte? Man får ju så mkt spring i benen när solen lyser.

Mina naglar är ljusrosa & jag vill hoppa i mina converse & sätta mina Ray Bans på nosen.
Våren gör mig lycklig. Har ni tänkt på det? Hur mycket vädret påverkar oss.
Dock ska våren visst bara göra en liten visit & sen ska det bli kyligt igen. Varför inte liksom? Men jag tänker göra det bästa av det & njuta till fullo av dessa få dagar.
Fick respons på min senaste studieenhet i Folkhälsa, den jag kämpade så med. Trodde absolut inte att jag skulle få mer än G, men jodå.. VG fick jag! Woho! Stolt över mig själv faktiskt.
Nu väntar jag på att Pappa ska ringa så jag kan få veta lite mer om Dagens äventyr.
Övriga dagen ska ägnas åt att packa & fixa inför imon. Sätta upp mina nya gardiner & sånt.
Men ut & njut i solen nu fina ni.
Jag & CarolineVÅRpromenad förra året.
Ser inte så värst vårigt ut, men mysigt vare iaf.
& titta så mörkhårig jag var..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0