Good day.

Godmorgon. Ramlade ur sängen runt 08. Har ätit frukost & tittat på mitt favoritprogram. Nu ska jag hoppa in i duschen & sen ska jag roa mig med att.. PLUGGA. Prov imorron, så det får minsann bli en pluggdag idag. Kulkul.
Igår var som alltid med dom, en bra kväll. Träffades ute hos C&E. Tjafsade lite om var vi skull gå & äta. Bestämde oss för O'Learys & hoppade in i bilen & körde dit. Åt en jättegod middag & en sådär efterrätt. Åkte hem till C&E igen. Drack kaffe & tittade på Paranormal Activity 1. Vilken skitfim alltså! Jag röstade på att vi skulle se 2:an för den ska visst vara läskig. Men nejdå, vi skulle tvunget se 1:an först.. vilket slutade med att vi snabbspolade slutet.
Jaja, så har man sett den liksom.

Nu kickar jag igång denna dag!
Så här kan det se ut från mitt sovrumsfönster. Nu hoppas jag att det
dröjer läääänge tills man behöver se det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0