Fettisdagen? Ohyes!

Så där. Nu har jag pluggat på litegrann. Men måste fortsätta att plugga hyfsat intensivt resten av veckan. Nu tar jag dock en paus för dagen. Eller rättare sagt fram till ikväll. Då tvingar jag mig själv att sitta med boken i minst 30 min. Det är ett måste!

Annars ville jag mest titta in för att ge er Dagens Husmorstips: Om du som jag vill undvika att behöva tvätta din vita vinterjacka från Everest minst en gång i veckan; Använd en svamp, diskmedel & en disktrasa, skrubba & torka. Tada, fläcken är borta! Synd att jag inte tänkt på detta tidigare.
Innan jag går hemifrån ska jag gå ner & boka om tiden jag satt extra för denna veckan. Roligare kan man ha liksom.
Nu ska jag snart grädda lite våfflor & trycka in i nyllet. Det är väl det va? Ikväll ser jag som vanligt fram emot att få komma hem, krypa ner i sängen & titta på BB.
Imorron kör jag på gymmet, plugg & så kanske tar jag ett samtal till min kära Mamma som slutar med att jag unnar mig att beställa hem från Jotex, det borde jag väl vara värd?
Nej nu är det dags för vååååfflor, smarr!

Kommentarer
Postat av: angelica

allt bra? :)

2011-03-08 @ 21:58:29
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: angelica

sv okej va härligt :) jag mår bra!

2011-03-08 @ 22:54:21
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0