En vacker saga.

Hej bloggen!
Jojo jag lever. Jag har bara jobbat. 12 timmar ggr 2 dagar, då orkar man inte blogga så mkt när man kommer hem. Åtminstonde inte jag. Lyan förfaller, plugget sackar efter och klädhögen växer. MEN det där råder jag bot på idag! Har pluggat på bra nu i em. Fick VG+ på min förra inlämning och det sporrade mig till att köra på. Tvätten startar jag kl 16 & mellan varven tänker jag roa mig med att städa. Är jag duktig eller vad? Jo det är jag!
Vad har hänt sen sist då? Förutom jobb menar jag. Jo, i Fredags hade jag ju besök av min fina Hoochie. Vi bakade, drack kaffe & snackade en massa, som vi brukar. Vi fick även finfint besök av finaste Misan & hennes sötaste lilla Jonathan. Herregud vad söt den ungen är! & som vanligt, skoj att träffa Misan. Nu säger vi det igen.. Vi MÅSTE skärpa oss!
Sen på kvällen hade jag mys med Mami. Vi åt en massa goda delikatesser & drack ett fint rött vin till det. Lite lyx så där.
Annars är det jobb då. Fick ett fan. Han hoppas att jag ska ramla ur fåtöljen. Han ska träna så att han ska orka fånga mig när jag gör det. Haha. Så sött!
Veckan ser ut som följande: Plugg & jobb. Jobbar Tisd-Sönd. Tjiho! Så ja, vi får väl se hur mkt man uppdaterar va. Nästa helg ska jag vara ledig, som schemat ser ut nu iaf. Jag dör om det inte blir så. Har redan bokat in vindejt med Hoochie & försöker att styra upp träff med Angelicorna & Coffe.
Jag gör det fast att jag blir trött på dom ibland. Trött på att det ALLTID är jag som tar tag i detta. Jag undrar hur lång tid det hade gåt mellan gångerna om jag inte tagit tag i det? Vill man ens veta? Varje gång säger jag att det är sista gången jag styr upp ngt, men sen står jag där igen..
Jag saknar väl dom helt enkelt?
& nej Hoochie detta ska inte du ta åt dig av. Du har ju försökt styra upp med mig flera ggr nu.. denna ggn SKA det f'n bli av! <3



Nej vet ni vad? Nu ska jag plocka ihop tvätten & röja undan lite här i köket.
En gång ska jag skriva en saga med ett vackert slut
Vill du vara med i den?

Kommentarer
Postat av: johanna

varsegod :D

2011-03-07 @ 19:34:02
URL: http://bbarajjjohanna.blogg.se/
Postat av: ELIN

Va fan vill du.. fick VG- på min senaste inlämning,,

2011-03-07 @ 19:47:38
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: angelica

sv okej va härligt :) jo jag mår bra!

2011-03-07 @ 20:03:12
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

så söt bild :)

2011-03-07 @ 20:38:36
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Pappa

Det är ingenting att irritera sig på, vi är alla olika och det viktigaste är att ni fortsätter att träffas. All uppskattar det ju.

2011-03-07 @ 21:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0