En dag som alla andra.

Måndag & jag är, som jag skrev igår, ledig. Skönt. Dock fick jag kliva upp ngt så när i tid trots det, skulle nämligen på Mitterminssamtal i skolan. Det gick bra, tackar som frågar. Efter det så var jag på gymmet, sen gick jag hem & tittade på BB lite innan jag kickade igång tvätten. Det är alltså där jag är nu, i tvättläge. Mellan varven i källaren roar jag mig med att..  just det.. plugga..
Tänkte fortsätta med det ett tag till, sen hade jag faktiskt tänkt sticka ner till H&M för att se om jag kan hitta mig en snygg kavaj, har nämligen en rabatt på 20% som går ut på Onsdag.. Måste se om man kan utnyttja den då..
Sen hade jag nog tänkt gå hem och våldgästa familjen ett tag, känner att det borde vara dags för det nu..
Nej dags att återgå till plugget..
Haha. Denna bjuder jag på. Kolla in vilket Happyface man är då..
Undrar vad jag tittar på/surar över?
Hur som helst så ser ni här den godaste förrätten ever! Dör lite bara
jag tänker på den..
& Key West..

Kommentarer
Postat av: Patricia

Mmm gott !

2011-03-16 @ 18:52:44
URL: http://patriciasimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0