Dagens I-landsproblem.

"-Du kommer at få jobba mer nästa vecka". Okej, man ska inte gnälla, men det var precis det där jag inte ville höra. Har ju sett fram emot min 4-dagars vecka & lediga helg mkt! Jag kommer nog dö litegrann om jag inte får den helgen fri. Speciellt eftersom jag bokat upp mig både Fredag & Lördag.. AH!
Ja, det här får alltså bli Dagens I-landsproblem..
Nu ska jag hoppa in i sängen & titta på BB. Woho!
Förresten. Fattar ni HUR illa man luktar om det när man lämnat cykelförrådet, som är ett förråd ute som släpper in bra med luft då det på vissa delar är försett med "galler", & det fortfarande stinker därinne? Fifan! Såna äckliga människor det bor i min trapp. Seriöst, ni anar inte. Pi katten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0