Brooklyn Bridge.

Lördag. Men vad spelar det för roll? Jag ska ägna förmiddagen åt att plugga & sen i em blir det jobb.. & jag hoppas vid Gud att ingen är sjuk idag..
Ikväll när jag slutat har jag tänkt våldgästa TT-ligan hos Kusse. Eller våldgästa & våldgästa, jag är ju faktiskt medlem i den ligan. Man kan väl mer se det som att fint folk kommer alltid sent? & denna ggn tror jag minsann att jag till och med kommer att vara senare än Marre ;)
Vem vet, kanske jag inte orkar när jag väl slutat, men just nu känner jag att jag verkligen behöver det. Bara umgås som vanligt folk. Snacka, & kanske till och med ta ett glas vin? Det känns sjukt..
Fick frågan om jag kan jobba Måndag. Kan säga att jag inte jublade precis. Tisd till Måndag känns sådär. Jag vet, jag gnäller, men ibland måste man det.. Jag känner på mig att det kommer bli så att jag jobbar Måndagen, varför inte liksom? Ska på Mitterminssamtal i skolan den dagen också, hej & hå..!
Jobbar jag Måndagen måste jag väl dock få ledigt på Tisdagen.. Annars dör jag nog på riktigt. 11 dagar i sträck känns nämligen sådär.
Nej sluta gnäll nu!
Dags att ta tag i min dag här.
Jag & Mamma är helt inne i ngt superviktigt. Lillebror står
& glider som vanligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0