Älskade lilla unge.

Hej bloggen!
I'm back. Min dator strulade lite när jag var i Sthlm, fast jag tror iofs inte att jag hade uppdaterat i vilket fall som. Jag hade liksom fullt upp med annat. Vår lilla weekend var som den alltid brukar vara, helt perfekt. Min lilla Kusin är på riktigt den sötaste lilla ungen jag vet & hon & jag blev verkligen riktiga kompisar denna ggn. Precis allt jag gjorde skulle hon vara med på, min söta lilla följeslagare. Jag skulle bära ut henne ur bilen, jag skulle torka henne när hon varit på toa, jag skulle läsa saga för henne, hon skulle sminka sig med mig & göra allt precis som jag gjorde. Gick jag på toa så satt hon & väntade utanför. Sötaste lilla ungen, vad jag tycker om henne!
När vi lämnade henne på dagis sista dagen så kramade hon om mig så där hårt & länge att jag till slut var tvungen att släppa taget om henne för annars hade jag börjat gråta.
Älskade lilla du <3
Men jag hann minsann med lite annat än att vara lektant. Det shoppades lite. Det dracks vin. Vi satt på Gondolen, jag Mamma & Moster, med en alldeles fantastisk utsikt. & så flängde vi runt hit & dit. Men mest var jag faktiskt lektant, & jag klagade inte, kunde inte bli bättre än så.
Så jag säger tack till min underbara Mamma som bjöd mig på denna resa & allt därtill. TACK för den superfina klänningen jag fick. I Love You!
& så tack till Moster såklart, som gör att man känner sig som hemma & som tar med oss på en massa äventyr & underhåller oss dagarna i ända.
Nu är jag ju då hemma. Kändes lite tomt att komma hem till en ensam lägenhet. Men jag borde vara van..
Chockeras över vissa människors beteende. Men det visar ju bara var man står. & jag ska hålla dig utanför på precis samma vis.
På Fredag ska jag iaf få träffa mina älsklingar C&B. Fast det inte var så längesedan vi sågs sist så saknar jag dom så. Dom är fina dom två, dom är äkta. Ibland tänker jag att det är bara dom & Kusse. Dom tre som på riktigt betyder ngt. Dom som finns där i alla lägen.
Fast nä, nu ska jag inte vara sån..
Annars då? Fick VG+ på min tenta & bara bra kritik på mitt senaste arbete. SKRYT jag vet! Köpte mig en ny cykel igår, en svart King.. Provkörde den direkt & tänk att det kan vara så kul att cykla va..
Nu ska jag ta & fortsätta plugga lite. I em ska jag hem till Kusse & prova drömklänningen som fina hon lyckades få tag i åt mig! Sen blir det handla med Mami & sen håller jag väl kväll?
Imorron SKA jag träna.. snälla ni, ni kan väl säga åt mig det?
Sleepover hos Emmie i vintras. GUD så mysigt vi hade det då.
Borde vi inte ta & göra om detta tjejer?

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Tack sweetie :D Dock har jag fortfarande inte den färgen jag vill ha men snart så ;)

2011-03-30 @ 23:01:49
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: camme

Åh, så du har vart i stockholm. i lov stockholm. Inga kändisar denna gng :) Och gud så grymt duktig du är med skolan. du kan inte slänga hit en fläng av din skolmotivation?

2011-03-31 @ 11:24:40
URL: http://perfektochoforstorbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0