Saknade Vänner.

Em/Kvällen var som den alltid är med dessa två fantastiska människor, underbar! Kan inte bli annat. Nu har vi redan bokat in en ny dejt, på Tisdag.. då tror visst Mazarin att vi ska äta sushi.. pfft! ;)
Hur som helst så tycker jag att vi ska ta & skärpa oss med att ses. Mår bra av Mazarin, hon är bra för mig! & Lilla Johan är ju bara som han är, d v s underbar! Fast att han säger att jag är typ 30..
Fick även inhandlat lite mer piff till min lya. Nu är det köpstopp på det.. Men fint blev det!
På tåget hem satte sig en kille mittemot mig. Han var såå lik min kompis Jimmi. Eller vad kallar man ngn man knappt ser längre? Räknas dom fortfarande som vänner? Jag antar att dom gör det, fast jag önskar att det vore som det var förr.. Då visste man.
Jag blev påmind om Jimmi & tiden han var en del av. Tiden då vi alltid var ett helt gäng som samlades nere hos Spättan & Paul. Där hade vi de roligaste förfesterna jag har varit med om. Där gick vi igenom allt; Skratt, tårar, fylla, kärlek, hemligheter, galenskap & såna där fantastiska samtal som man bara kan ha med riktigt fina vänner.
GUD vad jag kan sakna den tiden. Jag saknar den jag var då. Alltid något på G & alltid på topp. Omgiven av leenden & människor som tyckte om mig, precis som jag var, för dom gick igenom allt med mig.

Dom skrattade med mig, dom torkade mina tårar, dom lyfte upp min när jag föll & dansade med mig när jag svävade.

Jag var alltid "på gång" med ngn jag inte visste om själv. Jag var öppen, glad & utstrålade npg ngt som uppfattades som att jag flirtade. Idag är jag glad att vi höll det till vad det var; Vänskap. För annars hade vi kanske inte ens haft det idag?

Nuförtiden träffas vi aldrig & jag saknar er alla så. Precis som det var då. Spättan, Palle, Angelica, Maria, Jimmi, Andy, Matte, Patrik.. & resten av er som gjorde ett besök då & då.. men oftast var det Jag, Spättan & Grabbarna.
Fina ni, jag hoppas faktiskt att vi ses snart igen. Fast att vi alla är på olika platser här i livet.


Här har vi dom, & när jag ser på bilderna inser jag hur många år som gått...
Så många frågor utan svar
så många låtar som fanns kvar
Men vi glömmer aldrig er
nej det här går ut till våra saknade vänner..

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Gud så gullig du är Lotta, tack så jätte mycket för dina ord. Dom värmer verkligen i hjärtat :D ;*

2011-07-08 @ 01:31:08
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0