Who are You?

Men vad nyfiken jag är nu.. vem är Anonym som kommenterat mitt senaste inlägg? :)

Kommentarer
Postat av: Camme

Hihi, var spännande med en mystiskt läsare :) Det går segt men framåt på pluggat. Blev ju som sagt dubbelläsning misnt iom att min dator blev stulen. Var tvungen att ta igen de 800 timmar förlorade arbetet. Jag var så omotiverad till detta att det ett tag kändes som att jag kasnke ska hoppa av. Men jag tog tag i min krage och hoppade upp på sadeln igen. Så nu är jag nästan i fas igen. Känns underbart måste jag säga.



Det måste vara så spännande med en sådan förändring. Men förstår absolut din nervositet. Vart är det du ska plugga? Om det är i Lund så rekommenderar jag att du ska hoppa på alla lära-känna-pubar, novischtjohejsan och allt sånt där. Jag missade själv mycket av det och bor man dessutom utanför i början så kommer man liksom inte sin klass så nära. Lite synd är det allt. Men jag är övertygad om att Det kommer gå galant för Lotta. :)

2011-01-10 @ 01:23:12
URL: http://perfektochoforstorbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0