Vårtecken.

Börjar med att säga tack till Misan för den fina kommentaren. & tro mig, jag vet precis vad du menar.
Ute skiner solen. Om jag inte reser mig upp ur soffan kan jag nästan låtsats att det är vår ute.
Igår kväll bläddrade jag igenom H&M-katalogen. Det var ballerinor, jackor i tunna tyger, skira sommarklänningar & vackra sandaler.
GUD vad jag längtar till våren nu. Tänk att bara hoppa i ett par tunna ballerinaskor & slänga på sig en trenchcoat.
Solglasögon på nosen & snödroppar i rabatten. Sköra knoppar & snö som smält undan.

Jag är trött på snön nu. Trött på kylan & isen. Trött på att gå som en pensionär för att inte ramla. Trött på hundra lager kläder & mössor som kliar.

Jag vill känna solens första strålar värma min hud. I ett hopp om en ljusnande tid.
Nu ska jag fixa till mig & börja städa; tjohoo..

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Min video gick sönder för flera år sedan och jag har ca 300 VHS filmer som inte setts på säkert 8 år xD

2011-01-02 @ 12:15:16
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0