Vargunge.

Här sitter jag & är hungrig som en liten vargunge. Irriterad på skitsidan lycknis.se som har satt min ena bok som ej levererad men på hemsidan står där att den finns på lager. FAN vad irriterad jag blir på sånt. Nu ska man liksom vänta ännu längre. Blir vansinnig. Får väl fan börja googla fram svaren då..
Annars blir jag mest irriterad på folks onödiga jävla messande. Läs historiken förihelvete. Orka skriva samm 800 ggr plus att man alltid ska vara någon jävla medlare!
Okeeej ni kanske märker att jag är lite irriterad? Men jag är sån. Lotta + Hungrig = Arg!
Men nu ska vi inte vara såna. Det är ju Fredag!
Dock sätter jag hundra spänn på att vi kommer vara försenade ner till Dannys så att lilla Spättan får stå & vänta..
Nu drar jag ut & käkar, snart då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0