Träningsvärk.

Onsdag. Dagen på jobbet har varit helt okej, trots vissa irritationsmoment. Folk är bara såå fantastiskt jobbiga ibland..
Träningsvärk har jag också. Är jag klen eller vad? Jag gillade Ki-balans, det var bra träning samtidigt som det var otroligt avslappnande. Perfekt för att varva ner samtidigt som man får kroppen i form. Så det passet kommer jag att fortsätta gå på.
Idag är det dock skönt att bara få vila kroppen. Sparar mig till morgondagens Core.
Imorron är jag ledig. Wihoo på den! Då ska jag besöka Komvux, igen.. Annars går jag mest runt & väntar på mina böcker. Vill börja nu nu nu.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Känner att jag behöver det. Ska bara diska undan & plocka lite. Sen blir det soffläge!
En gammal bild på mig & Sofia. Puerto Banus.
GUD vad sugen jag är på att dra utomlands alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0