Summerhands.


Såja. Nu har jag varit en duktig tjej & pluggat på med vad jag kan göra idag. Nu måste jag återigen besöka bibblan & hoppas på att där är en bok jag behöver där så att jag kan komma vidare. Sen ska jag skriva ett "arbete" på 2 sidor innan jag är klar med denna studienheten som ska vara klar nästa Fredag. Dock har jag en kurs till att börja arbeta med så fort jag fått boken samt en skönlitterär bok som ska läsas. Så tro inte att man ska ligga på latsidan inte.. Pjuh!
Dagen på jobbet var lugn & skön. Jag jobbade ensam & alla mina tanter var så söta så & det var inte mkt jag fick göra. Trots både kaffepaus & lååånglunch var man färdig ganska så tidigt. Men, ngn dag ska man väl få ha det bra va?
För övrigt undrar jag på riktigt hur vissa människor fungerar. Helt ärligt. Beter en vuxen människa sig på det viset? Men jo, Karma IS a bitch and YOU're gonna get yours!
Nej nu lämnar jag detta. Känner att det blir lite för mkt dagisnivå för mig. Som jag sa; det ska bli skönt att kliva ur sandlådan på Måndag em..
Sen jag kom hem har jag roat mig med att fixa lite här hemma samt ett snabbt besök på bibblan för att hämta mina böcker.
Nu ska jag snart stänga ner här & gå in & titta på Det Okända, därefter blir det till att läsa lite i min lånade bok innan jag sluter mina söta små ögon & snarkar gott.
Imorron blir det middag hos Mormor & Yoga på det. Alltså ingen tid till update då, men ni överlever nog det va?
Sommarhänder. Gud vad jag saknar en riktig tjejresa!

Kommentarer
Postat av: Camme

Nä, det är inte helt lätt. Det är mest bytisar som ringer och det pallar jag inte med. Men om det är någon som är riktigt rolig och trevlig så. Ska träffa en italiensk tjej, kan vara kul. Och du Lottisen (får jag skriva så?) du är sååå duktig du. Pluggar och tränar. Allt är nytt och du fixar det galant. Jag stressar verkligen inte haha. Ska ta tag i pluggandet imorrn. Ha en fin dag i solen

2011-01-27 @ 11:55:31
URL: http://perfektochoforstorbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0