Seg segare Lotta.

Fasen vad seg man blir av att bara vara hemma. Hur tusan ska det gå när man blir arbetslös? Fast då har jag iofs fått mina böcker vilket innebär att jag kan fördriva dagarna med att plugga. & såklart söka jobb då.
Sen jag skrev sist har jag glott runt bland lite jobb ( nothing fun at all ), diskat, fixat naglar samt satt in alla mina skolpapper i en pärm. Ordning & reda ska det vara!
Jag skulle kunna städa, sortera i köksskåpen, bädda sängen & annat sånt kul. Men ärligt talat.. orka? Nä. Så ist tror jag att jag tar & slänger igång ngn play-kanal. Jo så får det bli!
Väntar förgäves på posten, jag tror inte att den kommer idag. D v s inga böcker idag heller.
Vill att Mamma ska sluta & cykla hem & ringa mig. Kanske har hon lust att underhålla mig fram till kvällen?
Annars ser jag fram emot imorrn. Middag med mina Angelicor & Coffis. Miispiis. Måste passa på att utnyttja Coffe lite också. GLÖM NU INTE DET LOTTA!
Nä play nurå. Hoppas bara jag kan låta bli att somna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0