Pedofiler, ordet avsky räcker inte ens till!

Nyss kollat på Uppdrag Granskning. Jag har egentligen bara en sak att säga; FYF'N vad skrämmande att det sitter totalt j'vla inkompetenta människor på vissa poster i vårt land. Jag är äcklad, förbannad & förstummad. VIDRIGT räcker inte till. Herregud! Det är sånt här som får mig att undra om man på fullaste allvar kan "köpa sig till" vissa jobb. Jag menar, hur i helvete har folk annars fått de jobben de har? En apa skulle kunnna sköta det bättre!
För hör här..
Man låter en Pedofil som är dömd till sluten anstalt flytta in i ett barnområde
Man låter en Pedofil ha helt obevakade permissioner
Man låter en Pedofil umgås helt obevakat med en annan Pedofil
Vad i helvete tror man ska hända? Att dom ska baka kakor & dricka kaffe?
Det är som tjejen i reportaget sa; Vad händer om man sätter 2 knarkare tillsammans? Jag skulle tippa på att dom knarkar va!
IDIOTI.
För övrigt är jag av den åsikten att jag tror inte att man kan bota pedofili. För som äcklet själv sa så är den en sexuell drift, & kan man bota det? Kanske kan man minska driften. Men jag tror på fullaste allvar inte att man kan bota det. Det är som att säga till en bög att sluta gilla killar liksom.
Nej usch & fy vad arg jag är nu. Var bara tvungen att avreagera mig lite.
Nu blir det sängen & lite lättsammare teveprogram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0