Packat & Klart?

Torsdag. Fast det är lite som Fredag för mig då jag är ledig imon. WOHO på den!
Den dagen har jag tänkt ägna åt, & håll i er nu.. börja dagen med att TRÄNA! Jisses Amalia vad jag kommer avlida!
Var nog en så där 6-7 år sedan jag tränade sist. Börjar med det värsta av det värsta också; spinning. Jag ska kanske tillägga att jag har NOLL kondis. Men i vilket fall som så ska det iaf bli otroligt skönt att ta tag i det. För denna ggn SKA jag göra det.
Men hör ni inte ngt från mig imorron efter kl 12 så vet ni varför, I'm dead!
Efter träningen hade jag tänkt belöna mig med en runda i stan. Behöver byta lite tjafs samt köpa en del nödvändigheter.
På kvällen blir det mat hos Familjen & sen lite mys med C&B. Härligt!
Idag hämtade jag ut mina älskade gummistövlar, i rätt strl. Ååh vad fina dom är. Ge mig en massa töväder nu så jag kan plaska runt i dom genast!
En liten bild för att avrunda kanske?
PACKAT&KLART? Jag, Kusse & Marre i PB för ett antal år sedan.
Shit vad korthårig jag var där.. Men blond, fint med blont..

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Jag har bara kommit till kapitel 3 i första boken men ska allt ta och läsa en hel del inatt också ;D Jag gillade inte förorden då man fick veta vad Edward "kände" första gången han träffade Bella. Visst förstår man mer varför han är så weird i filmen men jag kunde inte alls leva mig in i de men nu de 2 första kapitelna har ju varit från Bellas perspektiv och då var de bättre. Men ska skriva ett inlägg imorgon om va jag tycker ;D

2011-01-13 @ 19:59:41
URL: http://dixiwonderland.com/
Postat av: Camme

yeaay! hejja hejja Lotta. Jag tror på dig :) Åhh spinning hade jag velat gå på. Det finns bara i Lund och krockar alltid med anadra roliga pass. Får kasnke dumpa något av de andra passen och köra på lite spinning. Sååå härligt för rumpa och lår.

2011-01-14 @ 00:58:06
URL: http://perfektochoforstorbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0