Nytt år - Nytt liv.

Jag älskar denna dagen. Ett alldeles nytt blad i livets bok. En nystart. I'm gonna' be happy!
Nyårsafton var en fin kväll. Tyvärr har jag inga foton då jag är sämst på att använda min kamera. Kanske ett nytt nyårslöfte?
Vi åt & drack gott. Snackade en massa skit & bara hade det bra. Precis som nyår ska vara. Tolvslaget firade vi sittandes i Kusses säng & tittade ut på alla raketer, bästa utsikten. Strax efter tolv lämnade halva sällskapet & jag & Kusse åt en sen efterrätt. Därefter hoppade jag & Kusse på våra hojar & tog oss bort till Storkusse som höll låda. Hej & hå vilket liv där va! Så där var vi ett litet slag. Beskådade lyan, tog en extrakik i hans walk in - closet som han skändade genom att använda det som ngn slags förråd? Annars satt vi mest i soffan & tittade på glada människor som dansade, drack vars en cider, bara var liksom. Passade även på att låna med mig lite filmer hem. Bra bra.
Runt halv tre-tiden lämnade vi det glada gänget & cyklade på vars ett håll hem. I FULL STORM!
Nu sitter jag här & har börjat att titta på andra delen av min dokumentär. Tänkte se klart ett avsnitt & sen kickar jag igång denna dagen!
En liten bild & så säger vi VÄLKOMMEN 2011!


Jag & Lillebror i Miami. Jag gillar denna bilden för att jag ser så lycklig ut!
Precis så där som jag vill bli detta året..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0